23 augustus - 6e etappe - Gretna - Nottingham

23 augustus 2015 - Nottingham, Verenigd Koninkrijk

Van het slechte weer van vannacht is niets meer te merken. Het zonnetje schijnt en het beloofd een warme dag te worden. Eten, alles op z'n plek, sleutel inleveren en de caravan vertrekklaar zetten. Dan even iedereen gedag zeggen, een goede thuisreis wensen en dan op pad richting Nottingham. Het is nu kwart over 10.

De eerste stop is bij Scotch Corner, even wat eten een bakkie thee en een doosje Panadol om daarna weer verder te gaan. Het is allemaal grote weg dus het schiet lekker op. Hoe dichter we bij Nottingham komen hoe donkerder het wordt en als we om kwart over 4 eindelijk de camping gevonden hebben regent het pijpenstelen. De plichtplegingen bij de receptie zijn zo gepiept en onze plaats hebben we ook zo gevonden. We staan op een mooi plekkie bij het water. De regen is gestopt en we kunnen de caravan gaan stellen en de luifel er aan zetten. Maar gelijk de warme maaltijd er achter aan dan kunnen we daarna heerlijk onderuit.

Na een uurtje gezeten te hebben is ook het zonnetje er weer bij en gaan we even op verkenning uit op de camping. Als we weer terug zijn bij de caravan nemen we een borrel en ik een paar Panadolletjes. Als het 21.00 uur is hou ik het voor gezien en ga de kou er in m'n bedje uit liggen zweten. Geen internet, dus geen nieuw reisverhaaltje. Dat moet dan maar wachten tot morgen.

1. Daan:
    25 augustus 2015
    Mooie omgeving op de standplaats zo te zien ik hoop dat de kou eruit gezweten is en op naar de volgende veilige kilometers xxxxxx