26 augustus - Onze laatste dag in Nottingham

26 augustus 2015 - Nottingham, Verenigd Koninkrijk

Vandaag onze laatste dag in Nottingham en omgeving. Morgen vertrekken wij van hier richting Hull om daarna morgenavond terug te varen richting Europoort, waar we dan vrijdagochtend weer aankomen.

Vanmorgen op ons gemakje ontbeten en daarna vertrokken voor nog een kleine verkenningstocht in de buurt van de camping. Gisteren hadden we op de terugweg naar de camping een bord gezien dat daar een stoomtrein moest rijden, dus wij daar naar toe. Het was inderdaad een stoomtrein, weliswaar in miniformaat, maar het werkte echt. Het treintje was destijds gebouwd om bij een rijke grootgrondbezitter hier in Engeland in z'n tuin rond te rijden en werd nu als toeristische attractie gebruikt.

Daarna zijn we verder gereden naar het plaatsje Edwinstowe....'n leuk oud dorpje met een gezellig smal winkelstraatje en een hele vriendelijke cassière bij de supermarkt. We hebben daar n poosje rondgelopen en zijn toen weer verder gegaan.

Inmiddels trek gekregen, dus gestopt bij een leuke ijsboerderij, waar ze van alles verkochten, vooral heel lekker ijs. Wij hebben toch maar gekozen voor een lekkere quiche met een heerlijke salade....dat ijs kwamen alleen maar wespen op af en daar heb ik dit seizoen al een slechte ervaring mee gehad....

Vanaf daar zijn we verder gegaan naar Nottingham, waar we om een uurtje of 4 hadden afgesproken met Robin. We zouden nog even het centrum ingaan en daarna als afsluiting lekker met z'n 3en gaan eten. Zo gezegd zo gedaan en we zijn uiteindelijk bij een Braziliaans Grillrestaurant terecht gekomen, waar we onbeperkt konden eten voor een vaste prijs. De Grillmaster kwam iedere keer weer met ander vlees aan tafel zolang je de groene kant van je kaartje boven liet liggen. Zodra de rode kant boven lag gaf je daarmee aan dat je voldoende had gegeten....een geweldig concept en heerlijk eten....een aanrader voor wie er zelf een keer heen wil.

Na het eten met Robin mee naar huis om nog even z'n haar te verven.... ik was er nu toch.....het was zo gebeurd, maar wat hebben we een lol gehad.

Nu weer terug op de camping, Robin gedag gezegd en wie weet zien we hem dit jaar nog met de kerst....contact houden via skype doen we zo wie zo.

Het laatste verhaaltje van deze vakantie komt als ik weer op Nederlandse bodem ben, want daar sluiten we de vakantie natuurlijk af.

Voor nu ga ik jullie weltrusten wensen....morgen horen jullie niets van mij en vrijdag komt het laatste berichtje er op te staan.

Weltrusten lieve mensen....tot vrijdag....

1. Daan:
    27 augustus 2015
    Wat een leuke foto's weer,heerlijk genoten zie ik en natuurlijk lekker met Robin erbij topppppppp nu maar hopen dat hij met kerst komt,ennnnnnnn nu voorbereiden op de terugreis ik wens jullie een hele veilige reis en wel thuis en gauw de hondjes in je armen sluiten die zullen wel erggggggggg blij zijn dikke xxxxxx en tot gauw
  2. Christien:
    27 augustus 2015
    Weer terug naar Holland. We hopen dat jullie geen last hebben van de wind.....