22 augustus - 5e etappe - Braemar - Gretna

22 augustus 2015 - Gretna, Verenigd Koninkrijk

Gisteravond met koorts m'n bed ingegaan na het eten, niet zo heel veel geslapen vannacht want de koude douche van van de week eist zijn tol. Ik ben snipverkouden geworden. Uiteindelijk toch in slaap gevallen en vanmorgen vroeg gewekt door het zonnetje...het beloofde weer een mooie dag te worden, eigenlijk wel een beetje jammer want we moeten weer zo'n 320 km rijden en dan is het met dat zonnetje in de auto wel wat slaapverwekkend en continue die airco is ook niet zo'n succes.

Om half 10 vertrokken richting Gretna, onderweg de gebruikelijke koffiestop gemaakt en nog even lekker in het zonnetje iets gegeten. Het weer heeft ons deze week heerlijk mee gezeten. De reis verliep voorspoedig en we hadden weinig oponthoud en zo waren we om half 3 al in Gretna.

Tijd genoeg om even lekker onderuit te gaan in het zonnetje terwijl Ron vast ging tanken voor morgen, dat gaat namelijk zonder caravan makkelijker dan met. Toen Ron terug was lekker met een borrel nog even gezeten tot het tijd was om ons om te gaan kleden voor het afscheidsdiner. Morgen gaat bijna de hele groep terug naar Hull, behalve de familie Hoet uit Den Briel en wij. Wij blijven met z'n vieren nog in Engeland. Klaas en Dini Hoet gaat door naar Blackpool en wij gaan door naar Nottingham om bij Robin op bezoek te gaan.

Om kwart voor 7 vertrekken we al lopend naar het restaurant en na onze drankjes besteld te hebben gaan we aan tafel. Hoe het heette weet ik niet meer maar ik weet wel dat het lekker was. Vooral het toetje....een heerlijk schuimtaartje met toffee saus....

Tijdens het eten hadden we het al diverse malen zien weerlichten en toen we dus naar de camping terug moesten lopen regende het 'n beetje, maar nog geen 5 minuten in de caravan terug en toen barstte de hemel open...mensen wat een noodweer....Wij hadden meelij met de mensen die nog terug moesten komen uit het restaurant....

Nu lekker slapen, morgen weer een trip van een dikke 300 km naar Sherwood Forest Holiday Park, een half uurtje van Nottingham.

Truste luitjes

1. Daan:
    25 augustus 2015
    Jeetje meis dat is klote zeg dat je koorts had ik hoop dat je nu je eigen beter voelt en het afscheid dinner ziet er gezellieeeeeeeee uit goeie reis xxxxxxxxx