16 juni - Een lekkere wandeling

16 juni 2014 - Pölich, Duitsland

Vanmorgen allemaal heel langzaam gestart...echt een maandagochtend.....het was een beetje een opruim ochtend. Vandaag zou een equipe ons weer verlaten om verder te gaan naar Frankrijk. Wel gezamenlijk koffie gedronken en daarna waren we nog maar met 3 equipes.

Tussen de middag een heerlijk uiensoepje gegeten dat Christien had gemaakt, smaakte prima. Tijdens het eten afgesproken dat we toch ook nog wel de Romeinse Waterleiding en het kleine Kapelletje wilden zien. Dus zo gezegd zo gedaan. Ron bleef deze keer op de camping en dus gingen we met z’n vieren naar boven. Het was een hele mooie wandeling met veel vergezichten. Ook het piepkleine kapelletje was de moeite waard. Heerlijk uitgerust tussen de lavendel, waarvan we natuurlijk allemaal een bosje geplukt hebben om in de caravan op tafel te zetten.

Het lopen ging toch wel gemakkelijk hoor, Christien ging elektrisch en door de uiensoep ging Miep op gas....wat hebben we gelachen.

Mooie foto's gemaakt en Ron heeft foto's van ons gemaakt vanaf de camping...hij kon ons vanaf de camping helemaal volgen.

Vanavond weer allemaal ons gemak gehouden, morgen misschien een dagje Trier, maar dat is afhankelijk van het weer..