20 augustus - Een Kastelen tocht

20 augustus 2015 - Braemar, Verenigd Koninkrijk

Vandaag lekker rustig aan gedaan, na de inspannende rit van gisteren. Eerst lekker (nou ja, lekker) wezen douchen....Moest mn haar wassen had verwacht dat het water wel warmer zou worden terwijl ik de shampoo in mn haar deed, helaas niets was minder waar, het water was en bleef bloody freakin' cold. Zo, als ik nog niet wakker geweest zou zijn, dan was ik het nu zeker.... moest mn haar nog uitspoelen en dat is niet prettig met koud water en die dikke bos... maar goed... heb t overleefd.

Na bijgekomen te zijn met een bakkie thee en een bammetje, zijn we op ons gemakje weg gegaan. We hadden ons voorgenomen om de "Castle Tour" te doen. Een route van 110 km. langs diverse kastelen uit diverse tijden. Balmoral Castle viel af, omdat de Queen of Engeland daar zelf wilde vertoeven. Maar we hebben er toch genoeg gezien hoor, niet alles op de foto gezet, maar toch. Bij een van de kastelen, Kildrummy Castle, heeft Ron een mooie fotoshoot van me gemaakt met de jurk die ik ook gedragen heb tijdens het Keltfest en de Middeleeuwse feesten. Een mooiere locatie kun je je niet wensen.

Onderweg ook nog bij een Suspension Bridge langs geweest....in een mooi stukje natuur, waar Zalm gekweekt wordt in natuurlijke wateren. Ze zijn heel zuinig op die beestjes.

De route was natuurlijk weer wat je van ons gewent bent, niet de makkelijkste en op de meest onmogelijke weggetjes. Een uitdaging, dat kan ik je verzekeren.

Terug in Braemar wilden we ergens gaan eten, maar het is net als met de pubs, die zijn altijd gesloten als je dorst hebt, nou hier zijn ook de restaurants gesloten als je honger hebt.....uiteindelijk nog een hotel gevonden vlak bij de camping die gelukkig een beregoeie keuken hadden. We hebben daar echt lekker gegeten en hebben ons voorgenomen om dat morgen ook weer te doen als we terugkomen van de Highland Games.

Nu ga ik lekker slapen, morgen om half 11 worden we op de koffie verwacht.

Ik wens jullie weer weltrusten en morgen komt er weer een nieuw verslag met foto's over de Highland Games.

1. Daan:
    21 augustus 2015
    Wauwwwwwwwww wat is het daar waanzinnig mooiiiiiiii zeg en hele mooie foto's van jou en je jurk en inderdaad een mooiere omgeving kan je eigen niet wensen,klote he je haar wassen met koud water is eigenlijk niet te doen hihihihihuhihi dikke xxxxxxxxx