27-6 Weer alleen

27 juni 2013 - Lerum, Zweden

Beste mensen,

Vandaag eindigt eigenlijk onze vakantie. Bijna vier weken hebben we opgetrokken met onze vrienden van de Polarclub en vanmiddag hebben we de laatste twee equipes waar we nog mee optrokken uitgezwaaid op de terminal van de Stena Line in Gotenburg. Dat voelt heel gek. Wij staan nu op een camping vlak bij Gotenburg, camping Aspen in Lerum. Dat is zo'n 20 km bij Gotenburg vandaan. Morgen gaan wij met de boot terug naar Kiel en dan vandaar uit weer terug naar Zwijndrecht.

Onze eigen reislogger heb ik getracht bij te houden maar als je de ene reislogger hebt geschreven weet je bijna niet meer wat je bij jezelf moet schrijven. Ik vraag jullie dan ook, wil je onze reisverhalen nog nalezen kijk dan even op www.polarclub.reislogger.nl. Die is wel helemaal bijgewerkt. De foto's op onze eigen reislogger ga ik er zo nog even opzetten. Sommige zijn hetzelfde maar nu kan ik er ook foto's bijzetten die niet algemeen zijn.

Vergeet ze niet te kijken.

1. Miep:
    30 juni 2013
    Bedankt voor de reisverhalen heb er erg van genoten.Fijn dat jullie allemaal weer veilig thuis zijn.
    Heel mooie foto serie, kon de reis meemaken.
    En nu de vuile was en dergelijke.
    Groet Miep