We gaan vertrekken!

2 juni 2013

02 juni Zwijndrecht - Kiel

Vanmorgen om half vijf gaat de wekker. Nog wat duf m'n bed uit, douchen, aankleden en lekker even met de hondjes uit om wakker te worden. Kwart over vijf loop ik lekker langs de Devel en als ik om zes uur terug ben heeft Ron lekker de broodjes en thee en koffie klaar staan. Even eten voor vertrek en om 07.00 gaan we op pad.

Bij Reeuwijk loopt het team Stamps uit Gouda bij en gezamenlijk gaan wij richting Kiel. Onderweg wordt gestopt voor een kop koffie en thee, later nog een keer voor een lekker broodje en om de hondjes even de poten te laten strekken.

Bij de tankstop in Duitsland komt team Stamps tot de ontdekking dat de verlichting van de caravan niet meer werkt en dat moet even gerepareerd voor we verder gaan.

Om kwart voor vijf rijden wij in Kiel de kade op om aan te sluiten bij de vrachtwagens, motoren en auto's met caravans die staan te wachten om ook de boot op te gaan. Half zes staan we aan boord en kunnen we naar onze hut. Het gaat allemaal heel voorspoedig. Een mooie hut en voor de hondjes staat er een heuse hondemand, een waterbak en een zak met gezonde hondesnacks klaar. Even een wandeling over de boot om de boel te verkennen, nog even een drankje en dan lekker slapen want het was toch best wel vroeg vanmorgen.