Gotenborg - Mariestad

3 juni 2013 - Mariestad, Zweden

3 juni

Heerlijk geslapen vannacht. Alleen een beetje vroeg weer wakker omdat we gisteravond nogal vroeg op bed lagen. Lekker douchen en even met de hondjes het dek op. Hondjes eten geven en daarna om kwart voor zeven lekker naar het restaurant om te zelf te ontbijten. Lekker een tafeltje aan het raam. Er staat een heel uitgebreid buffet en er staat zalm, maar ook de worstjes met spek, scrambled eggs, gekookte eieren, pancakes, muffins en weet ik wat allemaal. Zelfs een soft ijsje met "spikkels" is mogelijk. Je snapt we moesten van alles even proeven natuurlijk. Wij hadden daar helemaal geen last van maar Marian Stamps heeft heerlijk 2x van haar ontbijtje kunnen genieten. Het wiebelen van de boot hielp een beetje mee!

Kwart voor negen: iedereen wordt verzocht naar het parkeerdek te gaan. We zijn in Gotenburg en moeten van boord en om kwart over negen rijden we van de terminal af richting Mariestad om daar de andere Zwedenrally deelnemers te ontmoeten.

In Mariestad aangekomen worden we hartelijk ontvangen door team Tieman en Qualm. De koffie wordt vers gemaakt terwijl wij de caravan even op z'n plaats zetten.

De stemming zit er goed in en al rap ontstaat er een nieuwe "Golden Oldies" genaamd "The Polar Sisters". Jullie zullen nog veel van hen horen denk ik.

Het is nu bijna 24.00 uur en het is nog steeds niet helemaal donker. Een hele vreemde gewaarwording die naar mate we meer naar het Noorden gaan en dichter bij de langste dag komen alleen maar erger wordt. We zullen zien.