9 juni - Laatste dag op Hollandischer Hof in Senheim

9 juni 2014 - Senheim, Duitsland

Vanmorgen al heel vroeg (6.15) gaan lopen met de honden want het zou weer een heel erg warme dag worden. Ik vind regen niet leuk maar dit is ook niet gezellig meer het is gewoon veel te warm. Vanmiddag was het 37+. Daar zijn wij gewoon niet aan gewend.

In de loop van de dag steeds wat opgeruimd want morgen gaan we weer naar de volgende camping in Polich, zo'n 80 km hier vandaan in de richting van Trier en uiteindelijk vanavond voor we uit eten gingen hebben we de luifel er af gehaald en ook opgeborgen. Nu hoeven we morgen alleen nog maar de fietsen op de caravan te zetten en dan kunnen we vertrekken. Onderweg willen we in Zell nog gelijk even wat boodschappen doen dan hebben we dat ook weer gehad.

Vanavond zijn we lekker weer uit eten geweest met z'n allen en nu even in de caravan alles tegen elkaar open gezet om een beetje koel te krijgen voor de nacht. Het is nu 23.35 en nog steeds 22,3 gr. Dat wordt weer met alles open slapen, zelfs de deur van de caravan blijft vannacht open.

Morgen hou ik jullie weer op de hoogte van onze belevenissen onderweg en op de volgende camping.