10 juni - Op naar de volgende camping

10 juni 2014 - Pölich, Duitsland

Vandaag weer 80 km verder getrokken. Nu richting Trier. Een schitterende route langs de Moezel, weg 53. Prachtig, door allemaal kleine dorpjes langs de Moezel.

Gezellige camping, pal aan het water, met hele grote plaatsen en een goede keuken, waar we vanavond dus ook al gebruik van hebben gemaakt. Lekker hoor dat niet hoeven koken. Nou hoef ik dat normaal ook niet in de vakantie, maar nu hoeft Ron ook niet te koken of af te wassen.

De honden hebben het hier ook helemaal naar hun zin, kunnen zo vanaf de camping het water in en morgen ga ik, samen met Klaas, ook zwemmen in de Moezel.... ben heel benieuwd....lang geleden dat ik in open water heb gezwommen...tussen de visjes!

Zie vanuit de caravan de schepen voorbij varen....

Hoop dat het morgen wat koeler blijft zodat we weer kunnen gaan fietsen. Fietspad loopt vanaf de camping zo naar het dorp....lekker makkelijk.

Nu, om half 12 's avonds is het nog steeds 27 graden...wordt weer lastig slapen vannacht denk ik....we houden jullie op de hoogte.