12 juni Zwemmen in de Moezel en Oranjegekte

12 juni 2014 - Pölich, Duitsland

Vanmorgen eerst even m'n vriendin geholpen met het opzetten van de luifel bij de caravan en daarna een paar boodschappen gedaan, dat moet je per slot van rekening ook even bijhouden. Als je met een groep op pad bent, slinkt de voorraad toch altijd sneller dan wanneer je samen op pad gaat. Ook gelijk weer wat vlees voor de honden in geslagen en even gekeken wat we voor morgen bij de barbecue kunnen aanschaffen.

Morgen gaan we hier een oranje barbecue houden met z'n allen, dus alle oranje attributen zijn vast te voorschijn gehaald zodat we morgen kunnen gaan versieren. (maf, welnee.....prettig gestoord) Oranjegekte en dat op een Duitse camping...je moet maar lef hebben. hahahaha

Vanmiddag hebben we eindelijk de stoute waterschoenen aan getrokken en zijn we met z'n vieren de Moezel in gegaan om te zwemmen. Het was denk ik zo'n 30 jaar geleden dat ik in open water (buiten de zee bij het strand dan) gezwommen heb. Maar het voelde weer als vanouds...het water was ook goed van temperatuur. We zijn via de waterskischans het water in en uit gegaan. Ook m'n kleine maatje Zazou heeft lekker mee gezwommen... Hij vond het trouwens wel vreemd hoor, de vrouw ook in het water.

Na een half uurtje zijn we er weer uitgegaan en zijn we lekker gaan douchen en daarna moest er natuurlijk weer geborreld en gesnacked worden.

Nu zitten de mannen voetbal te kijken en doen wij de voorbereidingen voor het oranjefeest van morgen....we zien wel wat het gaat worden, maar we willen morgen toch ook wel weer even gaan zwemmen....

Ik hou jullie op de hoogte...

1. Ariët:
    13 juni 2014
    Het ziet er naar uit dat jullie het heerlijk naar je zin hebben.
    Maar was het water niet Kouddddd Olga??

Nog veel plezier allemaal.
    Groetjes uit het eewig zonnige Hoogvliet.
  2. Olga:
    14 juni 2014
    we vermaken ons zeker uitstekend Ariët en nee, het water was niet koud, het is hier de afgelopen week niet onder de 35gr. geweest dus het water was goed opgewarmd.