16 augustus - 3e Etappe - Hull - Musselburgh (374 km)

16 augustus 2015 - Musselburgh, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen alweer heel vroeg op. Om 6 uur (Engelse tijd) zaten we al aan het ontbijt. Konden we tenminste op ons gemakje eten en daarna lekker nog een half uurtje aan dek in het zonnetje gaan zitten om zo te zien hoe we de haven van Hull invoeren.

Om half 8 moesten we naar het autodek want om 8 uur begon het uitschepen. Ook dit verliep weer allemaal vlekkeloos en om 10 over 8 waren we al van boord en onderweg naar onze eerste Schotse camping Drum Mohr in Musselburgh. Een plaatsje tegen Edinburgh aan. Onderweg zie je het landschap veranderen, veel mooie en minder mooie dingen gezien maar het landschap was mooi.

Diverse keren gestopt om even de benen te strekken, een bakkie te doen en iets te eten. Uiteraard zijn we bij de grens naar Schotland even iets langer gestopt om wat extra foto's te maken. Helaas stond de Doedelzakspeler er vandaag niet... zal te koud geweest zijn onder z'n kilt. :)

Om even kwart over 5 waren we in Musselburgh. Caravan neerzetten, luifeltje er aan en even onderuit onder het genot van een drankje. Om 19.00 stond de briefing voor de volgende etappe en nabespreken van de route van vandaag op het programma en om te vieren dat het onze eerste dag in Schotland was had de reisleiding voor een heerlijk glaasje whiskey gezorgd.

Was een vermoeiende dag vandaag, maar morgen kunnen we een beetje uitslapen. Dan gaan we of naar Loch Lohmond of naar Edinburgh...daar zijn we nog niet helemaal uit. Jullie lezen morgen wat het geworden is.

Voor nu allemaal weltrusten, slaap lekker, ga ik ook doen.

1. Daan:
    17 augustus 2015
    Yessssssss lievers jullie zijn er toppppppppp nu lekker van al het mooi's in Schotland de mooie landschappen enz xxxxxxxxxx
  2. Christien:
    17 augustus 2015
    De eerst indruk is helemaal goed! Wordt een leuke reis!
    Rijden jullie nog met een combinatie op of lekker alleen?
  3. Olga:
    17 augustus 2015
    Nee Christien, tot nu toe hebben we alleen gereden, maar we komen elkaar onder weg wel regelmatig tegen en dan doen we gezamenlijk een bakkie....of niet hahahahaha