18 augustus - The Royal Edinburgh Tattoo

18 augustus 2015 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Vanavond naar het doel van deze reis geweest. The Royal Edinburgh Tattoo. Mensen wat een spektakel. Alleen al om er te komen. Busladingen mensen werden in de buurt van het kasteel afgezet en moesten allemaal via het plein naar binnen. Gelukkig waren we vroeg en hoefden we niet zo lang te sloffen voor we binnen waren.

Om 21.00 uur begon het muziekspektakel. Het is niet in woorden uit te drukken hoe indrukwekkend dat was. De muziek, de projectiebeelden op de muren van het kasteel, het vuurwerk, de reacties van de mensen op de tribune....één groot feest dat ruim 2 uur duurde. Later zal ik een filmpje plaatsen om jullie een indruk te geven van dit spektakel.

Toen kwam de uitdaging om in die overvolle menigte de bus terug te vinden, die na aankomst verplaatst was, naar?????..... uiteindelijk hebben we hem gevonden na dik een half uur zoeken....gelukkig waren we niet de enige die hem bijna niet konden terugvinden.

Kwart over 12 werden we bij de camping afgezet en konden van een welverdiende nachtrust genieten.

Morgen vertrek naar de volgende camping in Braemar...in de Highlands van Schotland.....ik ben benieuwd. Een ding weten we wel....we gaan niet de opgegeven route volgen want we gaan langs Loch Lomond. Zal ook wel een lange vermoeiende dag worden.

Weltrusten en tot het volgende verslag.

1. Daan:
    21 augustus 2015
    Dat is toppppppppp lievers dat het zo geweldiggggggg genieten en indrukwekkend was ennnnnnn was het droog gebleven????????
  2. Olga:
    21 augustus 2015
    ja Daan....de weergoden waren met ons....heel de avond droog en niet zo koud als de avond ervoor....toen was het rond t vriespunt hebben we gehoord....