6 juni Camping Alevi in Stollet, Zweden

6 juni 2013 - Stöllet, Zweden

Vandaag was een bijkom-, klus, was- schoonmaakdag. Iedereen was wel met iets bezig. Ook vanmorgen zaten we al vroeg in de korte broek lekker in het zonnetje te ontbijten. Daarna even alle vliegenlijken van de auto en de caravan gehaald want als je die troep laat zitten krijg je het er haast niet meer af.

Vanmiddag na de lunch zijn we met een aantal mensen gaan wandelen, uiteraard met een wandelkaart, alleen staan er op die kaart wegen die al zijn dichtgegroeid. Dus op een gegeven ogenblik waren wij natuurlijk de weg kwijt. (De kaart was overigens nog geen drie weken oud). Wij kijken en zoeken en we zagen wel iets waarvan wij dachten dat zou het wel eens kunnen zijn (bleek achteraf op de camping ook zo te zijn) maar gezien de lichamelijke conditie van die en degeen besloten wij dat niet te doen. Je moest namelijk volleerd horde springer zijn om over al die boomstammen, struiken en weet ik al wat niet meer heen te komen. Dat spul was met de regen mee naar beneden gekomen.... Hadden wij natuurlijk weer. Ga je wandelen is de weg weg. Dus maar teruggelopen en via een andere route naar de camping waar de achterblijvers met een hartversterkertje zaten te wachten.

's Avonds met Klaas en Christien Qualm lekker weer wezen eten in het restaurantje van de camping. Putty Panna met rode bietjes en sla. Echt lekker.

Na het eten de mannen weer verslagen met het Jeu de Boulen en daarna rap naar binnen want er stond een hele koude wind dus de buitenborrel werd een binnenborrel. Morgenavond gaan we weer een lekker kampvuur maken, dus morgen overdag lekker houtjes sprokkelen........

1. Miep:
    8 juni 2013